You are not logged in.

BA Lary4u

Lary4u

♥ Sweet Angel ♥

• "Lary4u" started this thread

Occupation: Studenta

• Send private message

1

Tuesday, November 24th 2009, 7:21pm

Lary4u

Buna prieteni... ma numesc Larisa Florentina ( de Florii e ziua mea sa vad ce cadou imi luati :D )am 20 de ani si sunt din Constanta.
Sunt studenta anul II la Universitatea Maritima din Constanta la "Ingineria si protectia mediului in industrie". Daca vreti sa aflati mai multe despre mine nu trebuie decat sa intrebati eu o sa va raspund cu ceea mai mare placere. :thumbup:

This post has been edited 1 times, last edit by "Lary4u" (Nov 24th 2009, 7:45pm)

2

Tuesday, November 24th 2009, 7:25pm

1.Esti talentata la desen?
2.Care e cifra ta norocoasa (de la 0 la 9)?
3.Ce desert te pricepi cel mai bine sa faci?
4.Ai castigat la Loto vreodata?
5.Ai masina?

:Ches:

Lary4u

♥ Sweet Angel ♥

• Send private message

3

Tuesday, November 24th 2009, 7:37pm

1.Esti talentata la desen? Se poate zice ca stiu cat de cat sa desenez dar nu sunt pictorita
2.Care e cifra ta norocoasa (de la 0 la 9)? 8
3.Ce desert te pricepi cel mai bine sa faci? Clatite
4.Ai castigat la Loto vreodata? Inca nu am castigat dar in schimb am castigat la alte concursuri.
5.Ai masina? Eu personal nu dar are tata.

4

Tuesday, November 24th 2009, 7:42pm

Iti plac jocurile de strategie?
Fumezi, bei in exces?

Scuze ca sunt fara inspiratie, asta e ce m-a interesat acum.

Lary4u

♥ Sweet Angel ♥

• Send private message

5

Tuesday, November 24th 2009, 7:47pm

Iti plac jocurile de strategie? Nu prea mai mult imi plac cele de actiune, aventura.
Fumezi, bei in exces? Nu fumez si nici nu beau (alcool) ca apa sau suc beau
:P

Scuze ca sunt fara inspiratie, asta e ce m-a interesat acum. Nu-i nimic te mai astept pe la mine cand ai inspiratie.

6

Tuesday, November 24th 2009, 7:48pm

Acum mi-a venit :love:

Care este floarea ta preferata !?
Trandafir rosu sau alb!?
Frigul sau caldura !?
Care este filmul tau preferat !?